Brämhulst Juice och Jordgubbstea..

Jag vet inte om jag ska påstå att jag känner mig bättre idag, har iof inte kräkt något inatt. Men illamåendet är kvar och det känns som det är på väg upp när som.. Sitter och försöker få i mig lite att dricka, vågar inte äta något just nu. Så det blir en kopp Jordgubbstea och ett glad brämhults juice. Skulle helst av allt legat kvar i sängen, men vi ska till skolan idag och redovisa och lite sånt, och jag måste verkligen dit. Usch vad jag inte tycker om detta.. 


Ikväll kommer Julia hit, vi ska laga något gott sen titta på lets dance : ) Blir inte så sent ikväll då både jag och Jokke jobbar hela helgen, så jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre då..

Nej nu ska jag duscha och sånt.

Ha en bra dag och trevlig helg.

PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: fia

krya på dig kram kram

2009-01-23 @ 10:05:51
Postat av: VERONICA

DU skall ha en sån där mys fredag, underbart.



Jag rolig ? ah det vet jag inget om =)



Kram

2009-01-23 @ 11:16:45
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0