Bettskena..

då jag länge velat pröva att bleka mina tänder men tycker det är dyrt hos tandläkaren har prövat lite smått och gott, sist var det något man penslade på och det skulle sitta i en kvart, läste på blondinbellas blogg om en tandkräm som man kunde köpa men jag lyckades inte med att hitta den. Blev tipsad för ett tag sen om ett hemmakit man kan beställa, så det gjorde jag, ett till mig och ett till Jokke. Och idag fick vi hem det, så nu sitter jag här med bettskena och röd flammig, solariet tog verkligen bra idag ! Vilken skillnad jämfört med tollarps solarie.

Nu sitter Jokke och spelar tv-spel och jag sitter här, ska ha skenan i till halv sex, sen ska jag bege mig ut på en powerwalks runda. Jokke ska upp och träna vid sex tiden så det passar bra.

Var inne och handlade på willys, köpte ingredienser så jag kan göra egen musli, men det får bli imorgon. Jag har fortfarande lite kvar av den jag fick av Hanna (min morbrors sambo) så gott är det !!

Till kvällsmat ska jag laga falukorv och stuvade makaroner till Jokke,  jag ska äta fil och musli.

Imorgon ska jag göra kräftstjärts sallad !!!! Mums !

Ha en bra kväll.   

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också varit inne på att bleka mina tänder, hur blev det med det ni gjorde hemma? :) Något du rekommnederar kankse?

2009-01-14 @ 13:13:10
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0