Ätardag och kanelbullar..

Idag är det lördag vilket innebär Jokkes ätardag, han var precis hemma på rast och då åt vi valnötsbullar, dem är så sanlöst goda !!

Nu har han precis kört ut på matrunda, sen slutar han vid ett tiden. Jag ska strax bege mig upp till Ica och handla lite ingredienser då jag lovat Jokke att baka kanelbullar till honom, han äter bara onyttigt på lördagar och det är starkt av honom som klarar det.

Snart kommer Julia hit och umgås lite, sen hjälper hon väl mig att baka : )

Ikväll blir det fest hos Sandra och Thomas och det ska bli skoj, jag och Julia ska ta med oss singstar då det är ett måste att ha.


Nej nu får jag göra lite nytta idag med.

Ha en bra dag.

Lägger upp lite bilder från idag senare.

PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: fiafia

jag vet inte hur man ändrar texten ju:) smakade kanelbullarna bra?? ikväll e det fest igen.. skål

2009-01-10 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0