äntligen !!

nu lider helgen mot sitt slut och det är skönt !! Jag längtar verkligen till klockan blir fyra då det är slut på denna jobbe helgen, ska hem och städa sen slänga oss på soffan och bara mysa. Blir sängen tidigt ikväll då vi ska infinna oss i träne 06.10 imorgon bitti, för att sen köra mot gekås !! Fy fan vad skoj det ska bli !! Längtar så mycket !!

nu är jag hemma och håller rast, Jokke kommer med snart. Ska äta gröt och dricka kaffe, ska bli gott. Jag är riktigt hungrig !!!

Hoppas ni haft en bra helg.

PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: linda&pigge

ohh vad jag längtar:):) nog aldrig längtat så mycket efter en ullared rsa som denna...

2009-01-25 @ 11:17:20
URL: http://majazippert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en trevlig shoppingtur till Ullared imorgon. :o)



Kram Maria

2009-01-25 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0