60-100 unika läsare..

Ja det varierar verkligen, enda dagen har jag 60 unika läsare, nästa dag har det ökat till 100.. Tycker det är riktigt roligt !! Men som jag sagt innan så är ni dåliga på att kommentera : ) Ni som läser kan väl iaf ge er tillkänna?

Nu är Jokke inne i duschen och jag sitter här..

Jag låg och funderade på en sak innan när jag låg i badet och skulle läsa tidningen, jag blötade ner den och det var krångligt. Hade det inte varit bra om dem uppfunnit någon sorts "hållare" till tidningen när man badar?  Det är ju så avkopplande och mysigt att läsa när man badar, men för mig är det en konst.

Nu har jag röjt undan en massa i min garderob, vaför har vi allid samma problem? För lite plats..

Ja idag är det Jokkes ätardag och även min. Har ju börjat skärpa mig med det : ) Jokke är verkligen bra för mig, han har fått mig att sluta röka och nu stå emot alla kakor och sånt !!

Nu hör jag att han är klar så nu ska jag gå in och titta på min fina sambo, sen ska vi in och hälsa på Jenny, ska ta med mig kameran om batteriet är färdigladdat, så ska ni få se bebisen : ) Jag är jättenyfiken. Jag älskar bebisar och barn i alla åldrar, det är helt sjukt. Alla säger det, att det finns nog ingen som är så barntokig som mig !! Jag och Jokke ska ha ett helt fotbollslag,  haha nej men minst fyra stycken ! Därför älskar jag gymnastiken, fullt med barn och dem är så underbara.Skriker, skarattar och har sig !! Jokkes brorsdotter Ronja, hon är så underbar så det känns i hela hjärtat. Jag saknar henne när jag inte träffat henne på en dag, och nu  var det nästan två veckor sen jag träffade henne, så ni kan tro jag saknar henne !!

Och en sak, Jokke är en melodifestivalen nörd haha, Nu när jag städat och haft mig har jag lyssnat på en skiva med blandad radio musik och så, men så när han kommer hem byter han till MELODIFESTIVALEN !!! tur han är snygg annars hade jag blivit ilsk haha.

GLÖM INTE KOMMENTERA : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag som tyckte att jag hade många läsare.. men ligger i lää mot dig.. Blir nu inte sur och klanka ner på Wiskey bara för jag tackade nej till dig "namn" :P Haha hade det funnits röda undulater hade jag kunnat skaffa en sån och döpt dem till ylman och rötott..

2009-01-17 @ 16:38:32
URL: http://emmath.blogg.se/
Postat av: hanna

hehehe :)

tror ja såg er på maxi precis?! men ni va långt bort så ja va inte säker !Bäst o inte skrika över hela maxi då =P



Jag har samma problem, mångas som läsre men inte många som kommenterar. Kanske mest är snokare som är inne o läser grrr



Pusssss vi rings imon!

2009-01-17 @ 18:41:06
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: sandra

Tittar in och lämnar ett litet spår efter mig.. :-)

2009-01-17 @ 22:00:29
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0