2 timmar Lets dance..

Nu har jag knaprat alvedon och druckit massor, toa besöken har lugnat sig lite..

Har tänt alla ljus i lägenheten, så mysigt ! Sitter i Jokkes tröja och bara myser, älskar att använda hans stora tröjor. Han kommer snart hem och håller rast, så det blir lite mys då. Vi båda är väldigt kärleksfulla och tycker det är viktigt att visa varandra massor med kärlek varje dag och det är så underbart ! Jag älskar honom så otroligt mycket. Längtar tills han slutar ikväll för jag har en liten överraskning till honom då : )

2 timmar kvar till Lets dance börjar : ) tråkigt att sitta hemma själv men jag känner att jag orkar inget annat sen är det rätt skönt att ha lite ensamtid också : )


Ha en skön kväll, och ni är dåliga på att kommentera !!!

Vem åker ut ikväll tro?


Kommentarer
Postat av: fiafia

tycker du vi e dåliga på att kommentera?? haha.. jo så e det nog:)

Ikväll hoppas jag att "karl-jan " åker ut... vilket nöt:)

MIn favorit e Morgan...

ha en trevlig kväll johanna.. kram fia

2009-01-16 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0