1 Januari 2009

Gårdagen var trevlig, god mat och dricka och trevligt sällskap. Tyvärr kunde jag inte ta några kort då jag fortfarande inte hittat min laddare till kameran.

Hade riktigt mysigt igår när vi stod ute och alla smällde sina fyrverkerier, jag tycker det är riktigt fin och man får sån härlig känsla. En nyårskyss och ett jag älskar dig Johanna det var det bästa av allt. Som jag älskar Jokke, detta året är vårt !!

Imorse eller ja vid halv elva tiden väckte Jokke mig med att han hade ordnat frukost, bullar i ugnen och kaffe och massa annat gott, kan man bli lyckligare? Jag har världens underbaraste sambo !

Nu ligger vi och slöar i soffan, Jokke börjar jobba om en timme och jag är ledig idag och imorgon, jobbar sen hela helgen. Hade tänkt ut och powerwalka sen det är riktigt fint väder ute idag. Sen storstäda här hemma.

Hoppas ni alla hade en bra kväll/natt igår.

PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: Emma

Gott nytt år! Detta året och alla andra år är också era! Så underbart det är att vara så kär, min pojvän gav mig dock en snabb kyss vid tolvslaget och sprang sen som ett litet barn till alla andra killar och de spännande raketerna :P Ha det bra så bra nu :)

2009-01-01 @ 14:18:15
URL: http://emmath.blogg.se/
Postat av: fia

jeeps :0) skit skoj va de... de gäller ju att bjuda på sig själv ha ha. ja va nöjd me klänningen e igentligen inte min still brukar klä mig tråkigt de e nytt för mig, rolig när folk skriver att de e fint Tack! sikken mysig sambo du värkar ha...Gott nytt år på er me kram kram

2009-01-01 @ 14:18:56
URL: http://busenlias.blogg.se/
Postat av: Maria

GOTT NYTT ÅR!!



Kram Maria

2009-01-01 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0