Vinterskor ?

Jag måste köpa nya vinterskor, jag trodde jag skulle tappa alla mina tår idag, frös så jag vet inte vad. Dem skorna jag hade idag var inte bra i detta vädret och det ska ändå vara vinterskor.. hmm.. Jag måste iaf införskaffa mig ett par som tål väte och kyla för det är hemskt att frysa om fötterna !!


 Dessa hittade jag, dem är ju inte direkt snygg men varma. Frågan är om dem tål väte? Någon som vet?

Nu är vi mätta och belåtna, tur i gjorde mycket mat igår så man slapp laga mat två gånger idag. Ikväll hade Jokke som önskemål att vi skulle äta hamburgare, så det blir det ikväll.

Nu ska jag kela med min älskling.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Go for CLARKS...

Finns ta mig tusan inga bättre!!!



Kostar MEN det smakar...LOVAR!



Kram Ulrika

2009-02-20 @ 16:17:22
Postat av: Veronica

Vart har du köpt skorna?märke? så skall jag nog kunna tala om det :-)

2009-02-20 @ 20:16:27
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ofta heter det något med tex i slutet, tex goretex om det är vattentät, troligen är dom inte vattentäta. Men clarks vinterskor är inte heller 100% vattentäta men jag har dom olch det har aldirg varit något problem. men lite slask bör dom tåla.



tack för komplimangen om fotot, =)

2009-02-20 @ 21:03:01
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haa, tack. Fotot är ifrån somras så då vägde jag 64 kg. nu väger jag typ 70kg. Så nej du tyvärr har jag inte gått ner, har bara gått upp sedan medicienen. Men jag måste ta tagi det nu så from måndag, då jävlar !



Nja, vilken storlek har du?



Ingen aning vart man köper såna där, elle rja på wallemnbergs:-)

2009-02-20 @ 21:18:19
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

700kr är dyrt om det inte är något speciellt märke. Varför köper du inte ett par clarks?skit bra. Eller ecco skor, dom är med svin bra !



=)

2009-02-20 @ 21:28:26
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0