Ute faller snön..

Ja nu är det rena vintern i Tollarp.. massor med snö, mysigt men jag tycker inte om när det är kallt ute..

Nu har vi jobbat färdigt för denna helgen,  jag har precis kommit ut från duschen. Sitter nu här i soffan och tittar på The Holiday, riktigt bra film. Ska strax krypa ner bredvid Jokke som ligger i "sin" soffa.. och bara mysa ner oss. Vi har båda sovmorgon imorgon och det ska verkligen bli skönt. Jag skulle egentligen varit ledig imorgon men dem ringde från konsum (mitt andra jobb) och frågade om jag kunde jobba mellan 13-20.15 och visst kunde jag det !! Jag tycker det är riktigt roligt att jobba där !! Och Jokke jobbar ändå kväll. Men på tisdag är vi lediga båda två och det ska bli mysigt.

Nej nu ska jag mysa med världens finaste sambo.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0