Tivolibadet..

                                                   

Jo men det ska nog bli trevligt, som Lisa sa det är säkert 30 grader varmt i barnbassägen, men det vet ju vi alla varför : ) Så jag och Colin får hålla oss där, men jag ger mig sören på att jag ska in i varmvattenbassängen.

Så nu är snart första maskinen klar, eller första två. Har bäddat rent i sängen älskar verkligen när det är renbäddat. Luktar så gott : ) Ska snart ner och hänga upp och slänga i ny tvätt, sen ska jag slänga mig i soffan och klämma ett par avsnitt vänner.. Är lite småhungrig men väntar med att äta till min kärlek kommer hem. Vi har inte träffats mycket denna veckan, och det känns verkligen. Jag saknar honom varje sekund jag är utan han. Åh vad jag älskar honom!! Han gör mig verkligen det världens lyckligaste, kan inte mer ord beskriva hur kär jag är i honom.

Nu har det plingat en massa från sovrummet, har mobilen på laddning där, säkert massa sms från Jokke, ingen annan som skickar haha !!

10 dagar kvar sen börjar första av många : )


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig!

2009-02-26 @ 19:37:05
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0