Tacksam för allt stöd.

Jag är verkligen tacksam för allt stöd jag får från mina förra arbetskamrater, jag vet att detta inte gått rätt till och enligt facket måste chefen varsla mig en månad innan men jag tänker aldrig mer sätta min fot på det stället. Blev verkligen glad när jag pratde med en nu utanför ica att dem saknade mig, sånt värmer verklgien. Jag jobbade ändå där i två år, och trivdes så otroligt bra. Jag är riktigt ledsen att det blivit såhär, och det är sjukt att det är EN person som gjort detta, en enda jävla person, som är så psykisk sjuk så hon har läkarintyg på att hon inte behöver jobba kväll, är det verkligen en person som ska jobba inom hemtjänst? HELT SJUKT !! Tydligen ställde hon till en massa på sitt förra jobb också, så det är fan inte mig det är fel på det är en sak som är säkert !!

Men nu får jag försöka att se mina nya jobb som en framtid och hoppas på att allt går bra, mest hoppas jag på att få mer timmar på konsum då jag verkligen trivs där. Samtidigt tycker jag om att jobba inom vården, vi får helt enkelt se. Skönt att variera sig lite.

Nu har jag precis varit ute och promenerat en sväng i det fina vädret, ska plocka iordning lite här hemma, kan inte dammsuga för vi har slut på dammsugarpåsar så det måste vi köpa nya när vi är i stan. Jag ska köra och hämta Jokke vid jobbet halv fyra sen ska vi köra och storhandla på willys, måste skriva lista med.

Jokke, tack för du fått mig att uppleva riktig kärlek !! Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vet ja vem personen är ? jag kommer inte ihåg va du berätta på festen, man va ju lite foll så allt flög väl ut genom andra öra då! =D PuSs

2009-02-14 @ 11:33:11
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: * Linda me Cazandra *

Hej. Hur är de? Önskar er en trevlig Alla hjärtans dag. Kram

2009-02-14 @ 12:48:54
URL: http://mammaliinda.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Oj har inte varit inne här på länge så missat en del.. Detta med jobbet låter ju helt sjukt, men vad beror de pÅ? Att ni va "på" varandra eller bara tillsammans?

Hoppas du får nya och roligare jobb lycka till.

Kram Mikaela

2009-02-20 @ 22:26:48
URL: http://lillamikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0