Svängluckor !!

Ja det borde vi ha här hemma, för jag är fruktansvärt dålig på att stäna luckor, garderober, lådor ja allt som jag öppnar.. när jag bodde hemma gnällde mamma på mig varenda dag, och nu gör Jokke det. Till och med Julia när hon är här,  men tror ni jag lär mig ändå? Nej... jag har precis bättrat mig på att sätta dit en ny toarulle när den är slut, tycker det är bra! så svängluckor hemma hos oss borde funnits.

Idag är det jobb som gäller för oss båda mellan 07-15 - 13.00 i em kommer Julia hit och dricker kaffe och spelar skippo :) Kan ju se om hon kanske vinner (väldigt liten chans) annars blir det en lugn dag/kväll.

Jag hoppas att vår chef kan va lite snäll mot Jokke nu, men det skulle inte förvåna oss om hon sätter stopp för detta med. Men då blir det till att kontakta facket.. Han vill ju så gärna ha detta jobbet, och han behöver ha något mer "grabbigt" så det skulle verkligen passa honom kalas.

Jag älskar Jokke mer och mer för var dag som går, han är mitt allt !!

Ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag är exakt lika dan hehe kim tjatar satan att ja ska stänga efter migÄ!

2009-02-04 @ 15:25:53
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Veronica

Så är kärleken.. den blir starkare och starkare för varje dag =)

2009-02-04 @ 17:36:42
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0