Nelly the elephant

Ny låt Lisa..  "Är man klok så borde man gå men vem har lust att va rationell?"

Idag är det städa som gäller på betaniavägen, ska storstäda och ha oss. Sen ska tandblekning och lite sånt med göras idag. Ska skriva lappar till gymnastiken till ikväll med. Julia jobbar så det är jag och Malin ikväll.

Lyssande på mitt lilla fejs och jag och tänkte tillbaka till tiden då jag, Hanna och Lisa alltid umgicks. Saknar den tiden, dem festerna ja allt. Vi hade verkligen så roligt tillsammans !!


 Jag och Hanna sommaren 06


 Jag och Hanna Vintern 06

Hade tyvärr inga foton på mig och lisa, får ordna det på lördag : )

Nej nu har jag snart druckit upp kaffet, så nu är det städa som gäller.

Ha en bra dag mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så söt i blondt, långt, lockigt hår! :) Misstolka mig inte, du är alltid söt men det är något visst med den bilden :-)



Förresten, jag sa ju att blusen var helt underbar!

2009-02-03 @ 11:04:44
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker också du var jätte söt i blondt lockigt hår :) Sötare än vanligt alltså ;)

2009-02-03 @ 14:40:24
Postat av: fiafia

i natt inatt e det du e det jag.... "inget stoppar oss nu" haha.. eller jag fick inte vara med i tävlingen:)

2009-02-03 @ 17:51:42
Postat av: Veronica

Oj vad annorlunda du såg ut, men mkt snygg.

Du får maila mig på..



[email protected] så får du löseordet.



krmkram

2009-02-03 @ 23:02:19
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snyggast i stan är vi, lätt!

ehehe längtar till lörd!! psss

2009-02-04 @ 16:25:43
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0