Kyckling med mozzarella och potatis.

Ja det blir det till middag idag, kycklingen står i ugnen och potatisen kokar för fullt, jag har precis diskat upp en massa disk så nu pausar jag här.

Idag har det jobbats på konsum mellan 08-16, gick kalas. Jag trivs som fisken i vattnet !! Men tyvärr blir det bara lite strö timmar och det blir man inte tjock på, så imorgon ska jag för första gången gå till arbetsförmedlingen. Känns inget vidare kul, är så glad att jag inte behövt göra det tidigare. Har alltid haft jobb, men nu pga att EN person inte klarade av att jag och Jokke jobbade tillsammans har jag inte längre jobb i hemtjänsten i tollarp, så mycket hat jag känner till denna människa finns inte att beskriva. Jag älskade mitt jobb och gick in helhjärtat för det, så detta känns fan inte bra !! Men det som inte dödar en härdar, så det är väl kanske bra för då kan jag ta tag i vad jag egentligen vill.. det är att jobba med mode skönhet, men vad läser man då? Nagelteknolog? Nej jag vill inte bli bara det.. suck... mycket som snurrar i huvudet just nu.. Ska också på intrevju på ett boende här i Tollarp, men det blir bara timanställning såfall, och jag känner lite att det är inte det jag vill. Jag vill ju jobba mycket !! FAN !!

Ja nu har jag fått gnälla av mig lite : ) ..

annars blir vecka lugn, i helgen (på lördag) ska jag överrraska Jokke med en romantisk heldag !! och jag längtar så efter att få skämma bort honom, och visa hur mycket jag älskar honom, han är verkligen mitt allt !!

Jag ber om ursäkt att jag varit dålig på att blogga, men som ni läste där uppe har det hänt en del så jag har inte riktigt haft ork eller lust till det.

Hoppas ni får en skön kväll mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch vad trist. Så kan man väl inte bara göra? Varför får inte ni arbeta tillsammans? Löjligt. Håller tummarna för dej iaf! Kramen

2009-02-11 @ 19:40:21
URL: http://youandmehoney.blogg.se/
Postat av: Herkules

jag tycker du ska skriva hur du skall överraska din fantastiska pojkvän på lördag. Det är sånt vi läsare vill läsa om. Kram

2009-02-11 @ 20:49:56
Postat av: Emelia

Har ett tips om en utbildning i stan. Addicted Nails and Beauty. Det är nagelförlängning/förstärning/manikyr, brynplockning/färgning, spraytan och har för mig att det är något med fransar med.... hmm... ja jag vet inte... men det är ju lite mer än nagerteknolog. Annars kanske nagelskulptör :) Hon jag gjort naglarna hos från början är det.

Hoppas allt löser sig...

2009-02-11 @ 22:52:48
URL: http://emelia.wblogg.se
Postat av: Hanna

Hej!

Jag ska till Andys och jobba 16.30 till 19 ikväll :( Anna är här nu, men vi kanske kan ses på måndag?

Kraaaam lägg in några bilfer från fääästen nu dåå!

KRam

2009-02-12 @ 11:18:10
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0