Kalas

Idag vaknade vi runt elva, rikigt skönt !! Nu har vi precis ätit frukost, Jokke ska upp och träna och jag ska plocka iordning det sista, sen när Jokke kommer hem ska vi ganera smörgåstårtan och lite sånt smått och gott. Gästerna kommer vid tre fyra tiden.

Ikväll ska vi hälsa på storebror och se hur han har det i sin nya lägenhet, ska även ut på en lång promenad !

Imorgon ska jag börja min brevidgång !! Ska bli riktigt kul, jag tror jag kommer trivas riktigt bra där !!

Ha en bra dag !!

Kommentarer
Postat av: Emma

heej!Ja visst var det roligt hihi, en välbehövd kväll för min del :)

Ja 12 cm är en del, sjukt nöjd :)

Skriver namnet på medicinen i en annan kommentar som du gärna inte behöver godkänna ;)

hoppas att du hade en mysig hjärtansdag, även om den är överskattad ;)

kram

2009-02-15 @ 12:03:26
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Emma

jaså vad tråkigt, men den funkar inte på alla ju :(

Det är inte bara medicinens förtjänst, man måste ha lite vilja med hihi ;)

kul med bredbidgång, spännande med nytt ju :)

kram

2009-02-15 @ 12:28:06
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0