Kalas bra..

Nu har jag fått undan disken, men inte ens tittat på tvätten... så jag får väl ta tag i det nu suck..

Ska in till Hanna ikväll och kela bebis och titta på melodifestivalen, fast elliot är ju inte direkt bebis längre : ) Fattar inte var tiden blir av, alla vänner som fått barn har ju STORA barn nu, inte klokt.. fast jag Lisa har ju en kommande flicka, jag ska bosätta mig hos henne när hon fött, jag ÄLSKAR barn. I alla åldrar !! Jag ska ha ett helt fotbollslag själv haha..

Ja nu får jag som sagt ta tag i tvätten, sen får jag försöka ordna till håret och lite annat idag, sitter fortfarande i Jokkes tröja och ett par trosor (mina egna:)..
 
Chip chip


 Elliot


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det tänkte ja med att dy skulle! Kram

2009-02-21 @ 19:31:31
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0