Jokke är det bästa som hänt mig

idag är det jobb på konsum mellan 10-20.15.. lång dag.  Känner mig på t.opp idag så det blir en kalas dag .min frukost idag blev äppeldryck och tea.. kanske inte det bästa att börja dagen med, får ta någon fralla när jag kommer till jobbet.

Nu ska jag ta lite mascara sen köra till jobbet.

Jokke, du är det bästa som hänt mig, Du gör mig till världens lyckligaste !! Jag älskar dig !

Igår klarade Jokke läkarundersökningen så nu är det bara rullbandstestet kvar och det fixar han galant.

Kommentarer
Postat av: Veronica

KUl med jobb ;-)

Malmö livet leker, jag har mesta dels varit i lgh om jag skal vara ärlig. Här har varit så mkt att göra att det har varit svårt att gå någonstans.



men framöver skall man väll få känna på staden hoppas ja. Skall se om min sambo vill ta en fika och promenad ikväll. Imorgon skall jag till kristianstad eftersom jag skal till doktorn på csk för undersökningar.



Nu skall jag ner till stan och träffa Madde, en gammal gymnasiepolare.



Kram Veronica



2009-02-19 @ 11:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0