Jag är så rolig så..

Hade riktigt trevligt igår !! Massor med sång, dans, spelande och mys. Tack ALLA tjejer för en kalas kväll !!

Haha jag gnällde på dem som inte skulle ut igår, sen slutar det med att precis när vi kommit in till stan hoppar jag in i bilen igen och åker hem. Jag var ALLDELES för full. Kunde knappt stå på mina ben så det var hem och lägga mig i sängen, eller ja så långt hann jag inte. Jokke fick bära in mig från hallen. Sen har han filmat mig för jag låg och pratade en massa och höll på med mina händer och sånt, haha skit skumt.  Så idag mår jag INTE bra som ni förstår.

Lägger in bilder och sånt imorgon för jag ska spendera resten av dagen i soffan med min kärlek..


Kommentarer
Postat av: bergilot

tack för igår bettan det var skit skoj..får hoppas på en tjejkväll snart igen:)

Nästa kväll kan kanske vara här:)

men då behöver vi INTE gå ut hahaaaa

2009-02-08 @ 12:13:42
URL: http://bergilot.webblogg.se/
Postat av: Sara

Tack för igår, det va jätte trevligt!

2009-02-08 @ 17:58:00
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0