Idag är det ingen vanlig dag..

För det är Jokkes födelsedag !!  Ja idag fyller min älskling 27 år och det ska vi fira med att min Mamma och lillebror, Jokkes Mamma och sambo och morbror kommer hit och vi ska bjuda på fläskfilè gryta med ris och sallad. Ska pröva ett nytt recept men jag hoppas det blir bra.

Idag har jag haft brevidgång mellan 07-13 och det gick bra, mycket nytt och väldigt annorlunda jämfört med hemtjänsten. Ska ha brevidgång imorgon kväll så då har både jag och Jokke sovmorgon och det gillar vi !!

Sen är det jobb på konsum på torsdag, sen brevidgång på det andra jobbet..

Ja nu har jag skrivit in mig på ams, det var verkligen något jag dragit mig för. Hoppades på att få slippa det med icke, fick en trevlig handläggare. Blev dock inte glad när hon sa man skulle på gruppmöte och sånt varannan vecka, usch sånt gillar jag inte alls !! Men det är ju också ett måste..

Funderar på att gå ur facket, betalar en förmögenhet till dem och när man sen behöver deras hjälp är det inte mycket att hurra för.. nej dåligt det.

det ständiga morgonillamåendet fortsätter..

Nu ska jag plocka undan lite innan jag börjar med maten.

Jag älskar dig så mycket så du anar inte, all kärlek till dig min underbara sambo !!


    

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till Jocke!

Hoppas ni haft en bra dag och att maten blev god!





Spännade med illamåendet, eller att må illa är inte så jävla spännande men det kanske resulterar i en bebis:)





Puss

2009-02-17 @ 20:17:22
URL: http://ensaraliten.blogg.se/
Postat av: jokke

Du är för underbar. Älskar dig. /din man

2009-02-18 @ 10:09:18
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0