Helt hysteriskt !!

Igår kväll var vi hos svärmor och spelade spel och tittade på lets dance, riktig myskväll !! Vi spelade vårt nya spel "helt hysteriskt" och jag kan säga som så, att det var verkligen hysteriskt roligt !!! kan rekommendera det !!

Vaknade vid nio tiden av att Jokke höll på här hemma, sen kunde jag inte somna om.. Ringde lite "vardagliga" samtal till familjen sen steg jag upp.. sitter här nu och väntar på att kaffet ska bli klart. Efter frukost ska jag ner till Ica och handla lite sen hämta ut mina nya skor : )

Resten av dagen blir det att städa och ta-hand-om-mig-själv-dag. Ansiktsmask, pormaskplåster, tandblekning, raka ben och sånt smått och gott. . Är ju ensam hemma då Jokke är och fiskar med Tim.

Nej nu ska jag in i soffan.

Vi ses ikväll tjejer !!  och vi andra ses i dimman !!!

Pussochkramochhej

måste gnälla lite... vi blir nio tjejer ikväll och vi är endast tre som ska ut !!! tråkiga eller vad?? Visst två stycken är gravida så sjävklart förstår jag det. Men ni andra är fan tråkiga !! och ja Sandra ska jobba så hon är snäll och erbjöd sig att köra och det är alltid uppskattat. Förresten. Grattis till Sandra som slutat röka, slog vad med henne bara för jag slutat. Så nu är både jag Julia och Sandra rökfria !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jupp jag får vara tråkiga men orkar inte vara trött när maja kommer hem:):):)

2009-02-07 @ 10:48:49
Postat av: Sara

jag ska med ut:)

om du menade att ja iunte va en av dom som skull med, för det ska jag:)

2009-02-07 @ 11:46:07
URL: http://ensaraliten.blogg.se/
Postat av: Hanna

jaja men vi har kul ändå som sagt! nu har jag jobbat min första dag på andys! skoj! Ses snart! LLOOOOOVE YOU

2009-02-07 @ 16:08:54
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0