Får man lära sig att baka ostkaka?

Gårdagen var mycket trevlig, körde in till stan vid kvart i fyra, hämtade upp Lisa som var hos sina föräldar. Körde ut till mc donalds och åt lite, sen vidare till Maxi för att inhandla lite dricka till kvällen, jag dricker ju bara ramlösa och oftast är det läsk som bjuds så jag får ha med mig min egen dricka : ) Sen blev det en sväng ut till statoil för att tanka lite. Efter det körde vi hem till Hanna, Elliot och Kim. Kim åkte nästan direkt då han inte var så intresserad utav melodifestivalen.

Vi hade jätte trevligt, busade med Elliot och snackade massa skit, det är så underbart att umgås med Hanna och Lisa, vi har känt varandra sen jag och Lisa var 6 år gamla, Hanna är storasyter. Så vi känner verkligen varandra : ) Sen fick jag känna när Vibeke sparkade (Lisas dotter ska heta det, hon tittar ut om 5 veckor) det var fantastiskt !!! Jag vill också ha en, hihi : )

Idag händer det inte alltför mycket, jag får väl ta och fortsätta med tvätten. Jokke jobbar mellan 7-16 idag. Ska träffa Julia med en sväng sen, vet dock inte när.

Jag älskar Jokke och han gör mig till världens lyckligaste !!! Jag ser verkligen fram emot den kommande tiden : )

Chip Chip

Tror jag ska titta lite på mysteriet på greveholm nu.. tar tvätten SEN..

Ikväll ska vi äta kyckling, potatis och brunsås !!! Mums !!



 Hanna    sötaste Elliot   höggravida Lisa


Kommentarer
Postat av: Liiis

tack för igår , nu får de bara inte ta för lång tid tills nästa gång !!!!

Hoppas du mår bra, de gör inte jag, ska plugga historia BLÄ.

(L)

2009-02-22 @ 16:15:28
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Liiis

Detsamma :) får vi göra om!½! Kramis

2009-02-22 @ 19:36:24
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll ikväll det var trevligt var ett tag sen vi hitta på något.

Du får fixa dig en bebis du också då då ;)

kram

2009-02-22 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0