En funderare..

Det känns som att gifta sig har blivit större än att skaffa barn, ser man ex på facebook att en gammal vän ska gifta sig blir man helt chockad och tänker oj ska hon /han gifta sig, men ser man någon som ska skaffa barn blir det en mindre chock. Egentligen konstigt att det är så, det är ju sjukt mycket större att skaffa barn än att gifta sig, ett barn har du hela livet ut men att vara gift kan du avsluta med en skilsmässa.. det är skumt detdär, kanske jag som är helt ute óch cyklar eller har jag en poäng i det hela?


     Gifta sig är ett stort steg,      men att skaffa barn är ju enormt mycket större..


Kommentarer
Postat av: Emma

Ny tanke för mig men helt sann...

2009-02-23 @ 15:28:32
URL: http://emmath.blogg.se/
Postat av: Arvid

Du har en stor poäng i det för visst är det så. Medelåldern för att skaffa barn sjunker. Inte för att jag ser något fel i det alls, men visst är det som du säger. Eller så är jag också ute och cyklar ;)

2009-02-23 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0