Alla hjärtans dag.

Idag började min dag tidigt för att vara en ledig lördag, vaknde vid halv nio, smög upp och klädde på mig och traskade till affären. Sen när jag kom hem smög jag som en mus för att inte väcka min underbara Jokke, fixade frukost till honom. Valnötsfrallor som jag bredde med hjärtsalami, sen fick han vaniljhjärtan tända ljus och kaffe. Så jag överraskade han med frukost på sängen.Sen hade jag köpte ett gigantiskt stort hjärta som jag blåst upp, och kärlekscheckar och hjärtchoklad. Sen så mös vi en massa innan vi gick upp och åt frukost.

Sen har vi storstädat här hemma, vilket behövdes. Och eftersom vi ska ha kalas imorgon så var det först på att-göra-listan idag.

Nu håller vi på att göra smörgåstårta, Jokke tycker det är jätte roligt så han har fått göra det mesta !! Han är så söt och koncentrerad.

Jag hade planerat in lite idag/kväll men vi har ändrat lite på det, så vi ska ut och äta antingen i stan eller här i Tollarp. Sen ska vi mysa framför melodifestivalen.

Nu ska vi fika, kaffe och blåbärshjärtan !!

Hoppas ni får en underbar dag där ute, kärlek till er.

Jokke, Du är mitt allt !!

Kommentarer
Postat av: Lisaa

alltså jag tycker dy ska göra slut med joakim och bli ihop med mig för sån allahjärtansdag-behandling vill jag med ha :D

2009-02-14 @ 18:10:39
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: hanna

Vad mysigt ni verka ha de! Synd att man inte har de så själv! Kramis

2009-02-14 @ 18:13:06
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0