Tips?

Någon som vet var man kan köpa eller beställa dekoration till dopet? Jag ska duka i blått och silver, har köpt silver och blåa dukar sen ska vi ha engångs bestick och tallrikar. Hade tänkt plocka lite från naturen och spraya i silvert samt köpa såna tårtdukar och göra något med, sen ha skålar med vatten och ljus..sen ska jag dekorera med något relaterat till Neo.. det är vad jag tänkt på än så länge : ) Ska inte ha namnplacering utan folk får sitta var dem vill. Vi har ju valt att endast bjuda släkten då det blir 38 st och det räcker gott och väl.

Låtar och allt är färdigt samt dikter.

Ni får gärna komma med tips och idèer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo du va ju jätte small.

Bara du själv som inte tyckte de i så fall=)

2009-12-09 @ 12:06:48
URL: http://novatheo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Smal menar ja ju såklart, jag slarvar alltid när jag skriver=)

2009-12-09 @ 14:42:14
URL: http://novatheo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0