Stal en lista av Sara : )

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut? : Födde barn.

Höll du några av dina nyårslöften?:  Jag hade faktiskt inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?: Nea, Lisa, Sanna, Sara, Sandra.

Dog någon som stod dig nära?: Nej.

Vilka länder besökte du?: Danmark

Är det något du saknar 2009 som du vill ha 2010?: Nej detta är helt klart det bästa året någonsin, fast ett bröllop år 2010 hade jag inte tackat nej till JOKKE ; )

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? : Den 18 februari samt den 26 oktober.

Vad var din största framgång 2009?: att jag och Jokke har blivit en familj.

Största misstaget?:

Har du varit sjuk eller skadat dig?: Nej.

Bästa köpet : Dem första bebis kläderna helt klart.

Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder/saker till Neo

Gjorde någonting dig riktigt glad?: Graviditeten och Neos födelse samt Jokke.

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?: Pokerface med Lady gaga.

Var du gladare eller ledsnare detta året jämfört med andra år?: GLADARE

Vad önskar du att du gjort mer? umgåtts med vänner 

Vad önskar du att du gjort mindre?:  inget.

Hur tillbringade du julen?: Den 20 dec firade vi hos pappa och Jill. Lillejul hemma hos mammas kille och julafton hemma hos mamma.

Blev du kär iår?:
Jag blir mer och mer kär i Jokke för var dag som går.

Hur många one night stands?: Inga !

Favorit program på tv?: Ullared : )

Hatar du någon som du inte hatade i början av året?: Hata är ett väldigt starkt ord och det finns en människa som jag känner så för, sen finns det en som inte ens är värd att hata.

Bästa boken du läste iår?: på smällen.

Något du önskade dig och fick?: Neo : )

Något du önskade dig men inte fick?: Nej jag är helnöjd.

Vad fick dig att må bra?: Min familj, släkt och vänner. Framförallt Neo och Jokke : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0