Naken?

Ja, ska jag behöva vara det på jul/nyår?! INGA klänningar vill passa min kropp !!! Blää... jag vill börja dricka nutrilett igen, men det går inte så länge jag ammar, och det tänker jag fortsätta med tills Neo inte vill längre. Jag har ALDRIG känt mig så tjock och ful som jag gör nu, hela jag är en stor bristning, har verkligen fått det ÖVERALLT. Missförstå mig inte nu för graviditeten och Neo är det BÄSTA som hänt mig och jag skulle aldrig någonsin byta bort det men min kropp är allt annat än vacker nu. Jag är ute och går ofta men det är väl att jag äter för mycket, men jag kan ju inte hjälpa att jag är konstant hungrig.. usch detta är riktigt jobbigt, fick hem en jättefin klänning idag som jag tänkte ha i jul/nyår men den passade inte och det var femte klänningen så nu ger jag upp... känns inget vidare kul att inte kunna använda sina kläder, jag skäms så fruktansvär mycket så jag vågar inte ha något som sitter åt om magen, har jättejobbigt med allt sånt nu. Tur jag har världens finaste son och sambo som förgyller mitt liv och som älskar mig trots jag är tjock och ful !


Nej nu ska jag inte gnälla mer utan bjuda er på bilder.



 Från i fredags, Moa, Max och Neo


 Neo igår, ser lite chockad ut : )

 Sover gott..


 myser.

 Målade mina naglar lite juliga.

 såhär ser det ut bredvid mig nu så jag får väl ta och väcka Jokke och bära Neo till sängen sen krypa i sängs med dem.


-förresten, idag badade jag med Neo för första gången, så mysigt ! har verkligen längtat efter det!!


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm, varför en ring på vänster hands ringfinger ;)?? Du är alltid fin. Oavsett vad du tycker om din kropp. Tänk på att det tog 9 månader att få Neo, kroppen behöver lika lång tid att komma tillbaka till sitt vanliga jag igen :) Men som sagt, du är alltid fin, tänk på de... Kramar

2009-12-16 @ 00:19:07
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Lisa

det är amningshormonerna som gör att man är hungrig hela tiden och det är jättesvårt med maten och sådär när man är nybliven mamma , ett helt nytt liv har ju börjat och det är svårt att få in rutiner och sådär. Men det kommer bli bättre och ändras jag lovar dig!

<3

2009-12-16 @ 08:40:48
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Desireé

Du ska absolut int behöva vara naken, din kropp kommer att rätta till sig, förstår dig till 100% då jag hade samma problem, men nu börjar jag se ljuset i de. Du har fått en underbart söt liten son, och det får kroppen acceptera. Att bada själv med sitt barn är en så enorm känsla, kommer ihåg hur mycket jag längtade efter det varje gång min gubbe badade med han. Kram

2009-12-16 @ 09:08:20
Postat av: Desireé

vi ska ha dopet den 17/1, lite sent men valde det för vi inte ville ha det precis i jultid, då alla har så mycket ändå. Ni?

2009-12-16 @ 09:09:58
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/
Postat av: Nea

Känner igen mig i de du skriver. När Lovis va typ lika gammal som Neo fick jag 1500 av ville för jag skulle handla kläder, jag porovade två plagg sen tog jag bussen hem igen, mådde skit dåligt! Men du ska se att de försvinner, och de kommer gå snabbt även om de inte känns så nu! När Lovis va fem månader va mage och allt borta, efter tre månaders ammning rasar man i vikt, Och de lovar jag att man gör, de är under ammningsperidoden du kan äta allt du vill för barnet suger ut de iaf! Du är fin, men jag vet de är inte alls roligt. Och mina bristningar jag fick syns inte nu, dom e som blekta. Är dom röda så kommer de blekas super snabbt, tro mig Johanna, de är inte ens två månader sedan du fick neo! Saknar er.

2009-12-16 @ 09:25:09
URL: http://neeaaaa.blogg.se/
Postat av: sara

Har ni förlovat er? =) Grattis sånna fall!



Och det där med sin kropp så förstår jag dig till 200%. Man känner sig inte fin längre. Men alla säger att det blir bättre så jag håller tummarna på att det blir det. Eller vi får göra det! =)



Kram på dig!

2009-12-16 @ 12:44:23
URL: http://sarathore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0