lite uppdatering

 Lik pappa


Hej vänner ! Jag vet jag är riktigt dålig på att uppdatera nu men så är det ibland. Har annat som är viktigare vilket ni säkert förstår.

Neo är inte bättre, nätterna är som värst och jag tycker så synd om honom, vi försöker med allt. Bröstmjölk, näsdroppar, saltlösning och nässug men inget hjälper spec mycket.. : (  Jokke är dock på bättringsvägen, ingen feber mer och det är skönt. Jag har än så länge klarat mig *peppar peppar*


Idag är vi bara hemma och myser, Neo sover nu och då passar jag på att blogga lite. Imorgon ska vi på läkarbesök, det ser jag fram emot. Får se hur mycket han gått upp i vikt nu. Ska ev träffa Lisa imorgon annars tar vi det på fredag, beroende på hur Neo mår. Han är verkligen så otroligt snäll, han har jättejobbigt att andas genom näsan men han gnäller inte, inget alls. Det är så synd om honom, vet själv hur jobbigt det är, jag är ju beroende av nässpray.

Vi var ju hemma hos Lisa med familj häromdagen och Vibeke var väldigt intresserad av Neo, hon tittade på honom hela tiden och ville röra honom, när vi hade lagt honom i hennes liggdel på golvet så kröp Vibeke  dit och tittade på honom, sen började hon ta sin hand mot honom och rätt som det var stal hon hans napp haha !! Hon tyckte nog den såg godare ut än hennes. Hon är så rund och go och glad, både jag och Jokke är helförtjusta i henne : )

Nu vaknar Neo, hörs senare

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh lilla hjärtat. <3

2009-12-14 @ 21:58:07
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0