Summering av mitt 2009

Januari: klar med vård och omsorgskursen jag läste på komvux. Sandra och Thomas hade inflyttningsfest. Nea fick Lovis. Åkte till ullared med Linda och Tim. Jokke blev tillfrågad om han ville bli deltidsbrandman här i Tollarp. Mådde ofta illa (fick ju reda på varför lite senare : ) 

Februari: Hade tjejfest här hemma. Slutade jobba i hemtjänsten. Började jobba på konsum i degeberga. Började jobba lite extra på demensboendet axeltorp. Jokke fyllde 27 år. Den 18 fick vi reda på att i slutet av oktober skulle vi bli föräldrar : ). Fick reda på att Sandra och Thomas väntade barn.

Mars: Hannas Eliott blev 1 år. Var och bowlade med mamma och Adam.

April: Mormor fyllde år firade henne med en tripp till kivik och stenshuvud. Grillade mycket hos mamma och njöt av det underbara vädret. Spelade kubb med Lisa, Julia, Sophie och Hanna i tivoliparken. Lisa födde Vibeke. Berättade för nära och kära att vi väntade barn. Var i väla och shoppade.

Maj: Tobbe fyllde år. Hade baby boom party här hemma. Fick höra Neos hjärljud för fösta gången. Var på ultraljud och det var något av det mest fantastiska jag upplevt.

Juni: Var i venstad midsommardag. Första strandbesöket och premiärbadet. Var i värestorp och lyssnade på Lasse Stefanz. Jokke visade sitt smultronställe som nu även är mitt, ravlunda. Badade och mös på stranden.

Juli: Jag fyllde 21 år. Sara och Doffe fick Moa. Var inne på k-dagarna och lyssnade på rixfm festivalen. Var på diggiloo. Var på degeberga marknad. Beställde barnvagn. Tittade på nya Harry potter filmen. Var på Tosselilla. Var i helsingör med Jokke, Mamma och Adam. 

Augusti: Sanna fick Troy. Gjorde glukosbelastning. Hälsade på Nea och Lovis. Var i ullared. Handlade alla möbler till Neos rum. 

September: Jag och Jokke firar 1 år tillsammans.

Oktober: Sandra och Thomas får Max. Och det största som någonsin hänt oss, vi får Neo ♥ Det är då vårt liv börjar.

November: Njuter mest av Neo. Tobbe och Sara går ut med att dem ska ha barn och jag faster : ) Linda och Tim får Emmie.

December: Mamma fyller år. Vi firar Neos första jul ♥ Ska fira nyårsafton hemma hos Pappa och Jill. 

Det var en liten summering av mitt 2009. Detta är utan tvekan det bästa året någonsin då vi fick bli föräldrar till Neo. Jag älskar honom så otroligt mycket och det är nu livet börjar. Han har fulländat mitt liv. 



önskar er alla ett riktigt gott nytt år !!! 

Vad har ni för nyårslöften? Jag och Jokke har att vi ska sluta med läsk och allt onyttigt och gå ner 10 kilo var.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har med sagt att vi ska gå ner i vikt nästa år men jag bryter alltid mina nyårlöften så det lär inte hända haha. :)



Att du kommer ihåg allt sånt :) Jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde föra veckan ;)

2009-12-30 @ 12:39:12
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: nea

aww:)

2009-12-30 @ 17:59:55
URL: http://neeaaaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gott Nytt År Önskar Jag Er Också =)

2009-12-30 @ 22:08:51
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0