Bara för att..

1.Vad heter ni?  - Johanna & Joakim.

2.Hur träffades ni första gången?
- på jobbet för 3 årsen.

3.Hur länge har ni varit tillsammans?
-  15 månader.

4.Är ni förlovade?
- nej.

5.Bor ni ihop?
 - Ja.

6.Har båda körkort?
- Ja.

7.Isåfall, vem kör bäst
?  -Jag såklart : ) haha

8.Har ni barn?
 - Ja Neo.

9.Kommer du ihåg er första kyss?
- Ja, i bilen när han lämnade av mig efter vi jobbat kväll tillsammans.

10.Vem sa "Jag älskar dig" först? - det var jag.

11.Vem är äldst? - Jokke.

12.Vilka stjärntecken är ni? -Jag är lejon och Jokke är vattuman.

13.Vem fyller först på året? -Jokke.

14.Vem är längst? - Jokke.

15.Vem sjunger bäst? - Utan tvekan jag : )

16.Håller ni i handen på stan?
- inte alltid, men ibland.

17.Kände ni varann innan ni blev ihop? - nej.

18.Vad har ni gemensamt? - massor, men det viktigaste är Neo : )
 
19.Blev du kär i första ögonkastet?
-nej.

20.Har ni någon speciell låt? - "Bed of roses" "

21.Har ni några "fri kort"? - Jokke har Zlatan HAHA

22.Har ni stora framtidsplaner?
  - Ja.

23.Har ni gråtit i varandras armar? - Ja.

24.Har ni varit utomlands tillammans? - Ja.

25.Vem lagar bäst mat? -Jokke.

26.Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - tittar på tv, myser, äter god mat och pussar på Neo.

27.Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Ja.

28.Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
 - Jag i Tollarp och Jokke i stan. 

29.Blir du lätt svartsjuk? - inte längre.

30.Brukar ni bråka? - har ALDRIG bråkat på riktigt.

31.Ringer eller SMS:ar ni mest? - Sms

32.Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - ögonen och dem håriga benen.

33.Brukar nån av er prata i sömnen? -Ja, Jokke,

34.Kommer ni vara tillsammans förevigt? - Jag hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0