5 december

Hej vänner ! Har sovit lite bättre inatt men inte helt bra.. Ryggen håller på att knäcka mig. Neo är jätteglad och "pratar" massa idag : ) Han är iof alltid glad och otroligt snäll, grannen sa igår "man hör aldrig honom" nej han är verkligen otroligt snällt.. (måste få skryta lite) så mitt humör har han verkligen inte : ) Det är så roligt att följa hans utveckling, han ler mer och mer åt oss och följer oss med blicken. Världens finaste !!

Hinner inte skriva så mycket mer nu då ska på kalas klockan två och sitter och äter frukost nu.

Är iaf glad att Calle och Erik är i final, blir svårt vem som vinner. Båda är grymt duktiga men på olika sätt. Blev riktigt chockad att Erik fick sjunga om..

Hörs senare idag!

Trevlig dag/kväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe håller med dig fullt ut, det är ett helt företag att leta kläder varenda eviga dag som ska både passa och matcha :P Ja det gör vi :)

2009-12-05 @ 12:19:09
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/
Postat av: Nea

Haha ja vi måste nog följa med på dagis, vi får rent av söka jobb där:D Aww, lillplutten har börjat snacka :) om du inte kunde onsdag, vilken dag kan du? :) Puss på rumpan.

2009-12-05 @ 12:23:32
URL: http://neeaaaa.blogg.se/
Postat av: Zara

Hej! Dig känner jag igen :) trogen H&m kund kanske;) tror jag minns att du e frisör eller? kan va helt ute å cykla kanske?!

Visst sjunger vi på privata tillställningar oxå. priserna varierar beroende på vad det är och hur många låtar osv. Maila mig gärna om du vill veta mer. Grattis till sonen förresten! MVH zara

2009-12-05 @ 23:55:50
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: ★katta - Mamma till Isabelle o Melvin★

Jag ville ha en liten gunga till Melvin som inte tar sån stor plats. Fanns en liten för 700kr på babyproffsen (rea) men där fanns det typ en melodi och två hastigheter. Så Patric ville köpa denna lite större 995 kr (rea) denna har 6 olika hastigheter och en herrans massa fina avslappnade melodier och även vatten läten , finns en timer på den oxå . Verkligen jätte fin gunga. Så kika på babyproffsen. :)

2009-12-06 @ 13:40:10
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0