Underbart trevlig dag !!

Idag har jag varit och hälsat på Nea och Lovis, riktigt kul och mysigt. Vi har pratat bebis hela dagen, ätit mat och busat, myst med Lovis. Hon är verkligen helt underbart go !! Och världens sötaste !! Riktigt roligt att jag och Nea får barn samma år. Lovis får lära vår bebis massa hyss sen. Nea lyckades känna bebis sparka idag, hon är den enda förutom Jokke och mig som gjort det, tror bebis gillar henne : ) Som jag längtar efter vår buse, ska bli så roligt att se hur vår bebis och Lovis leker sen. Synd bara att Nea bor så långt ifrån oss.. Är ju en bit att köra.. Men det är inte hela världen : ) Tack för en jättetrevlig dag !!

Har även hälsat på Sandra en sväng med, skönt att allt var positivt för henne efter ul : )


Nu är Jokke och tränar och jag myser i soffan, är trött och har huvudvärk. Hyrde en film när jag var nere och handlade så får vi se vad Jokke tycker om den, strax börjar Lotta på Liseberg.

Trevlig kväll.


  Sötaste Lovis

 Pussa massor !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww va gullig du är! älskar ditt sällskap, kan inte bli bättre. Lovis verkar storförtjust i dig!:) härligt! Klart bebis gillar mig, men du ska få igen för tån! haha.. |v|

2009-08-10 @ 19:55:31
Postat av: Malin

Va söt liten bebis!

Ja dom e ganska pojkiga faktiskt. Får vi se om de kanske ligger en liten pojk i din mage. Ja kan absolut inte gissa på sånt. Har nog haft fel alla ggr ja gissat:D



Tack så mkt:) Er lille krabat kommer bli så söt så!

2009-08-10 @ 21:27:59
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Jokke

Åh tänk sen när vi har en egen halvmetersdjävul! Som vi kan pussas och kela med våran alldeles egna.. Älskar dig!

2009-08-11 @ 06:46:28
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/
Postat av: MR

Det var den findus sorten vi hade ätit =) Vad tyckte ni?? Kram

2009-08-11 @ 09:08:24
URL: http://kanonbra.blogg.se/
Postat av: MR

Jaha okej, ja det är bra här. Ledig idag så det är såå skönt. Ska ta mig en trip ner till stan snart och kolla födelsedagspresenter. Ha en bra dag.. Kram

2009-08-11 @ 09:52:43
URL: http://kanonbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0