Svettig tant !

Det är helt sanslöst som jag svettas hela tiden !! tur man slipper vara höggravid under högsommaren, jag hade nog legat i ett isbad den tiden då. Nu städas det här hemma, och jag måste pausa hela tiden för jag är så varm, det är skumt väder ute idag.

Jokke är och tränar, ska äta barbecue kycklingspett med potatisklyftor och grillade grönsaker sen !

Hittade inget i stan idag, eller jo.. en god ost på olssons ost, jag älskar ost, trots min mage inte gillar det.. men det får den tåla : )

Nu får jag väl återgå till städandet, tänkte försöka vara klar till unga mödrar börjar. Har fölossningskliniken igång men det är mest kjesarsnitt tycker jag, och det ska ju inte jag göra. (iof vet man aldrig men inget planerat iaf) Jag vill föda vanligt och skrika av all smärta haha.

När vi var på förlossningen häromdagen hörde vi två skrika kolosalt mycket, det lät som dem höll på att bli mördade eller något, då fick jag kalla fötter, inte mycket med Johanna då inte.. Jokke blev med lite sådär, men sen när man hörde en ny bebis gråta fick vi en helt annan syn och känsla, som vi längtar tills det är vår tur !!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja e me glad att ja slapp va höggravid under sommaren, de måste vara jobbigt!



Maten lät god!



Tack så mkt:) Ja älskar hans ögon!

2009-08-11 @ 16:44:05
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Sofie

De är väldigt olika de med skrikandet under förlossningen. Ja skrek inte så mkt. Men visst de kändes lite. Men de är inget ja kommer ihåg idag. =) Hade lustgas o fick i mig lite för mycket kanske. =) Men all smärta försvinner när man får upp barnet på bröstet.

Men hoppas allt kommer gå bra för er. :)

2009-08-11 @ 17:58:48
URL: http://nogg.se/hannah0904
Postat av: Linnea

Haha precis som jag, lite mat sen unga mödrar och förlossingsklinken! kan inte bli bättre!:)

2009-08-11 @ 18:45:51
URL: http://neeaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0