Stan och lite så..

Nu har jag precis kommit upp från en långt bad, prövade min ansiktsmask "hot vanilla" så gott det luktade, skönt att ha lite egentid ibland. Ska smörja magen och lite så sen får jag se vad man ska ha för kläder idag, konstigt väder.

I em ska jag och Julia in till stan och shoppa, verkligen längesen sist.

Jokke jobbar kväll och det är tråkigt, men han är ledig hela helgen, imorgon ska vi till ikea och handla det sista till bebis : )

Nej nu får jag väl klä på mig och så.

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Carina Persson från särlagården

Tänk vad tiden går. Det känns inte så länge sen jag fick reda på att ni skulle ha smått och nu närmar sig "leverans"! Tag vara på tiden hemma för den går fort vill jag lova. Mina är 14 o 16 år nu, men det känns som igår när man fick dom. Hälsa Jokke Carina

2009-08-14 @ 12:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0