Sista kalaset

Igår kväll var vi ute och hälsade på Julia i deras hus, så mysigt !!! Jag vill också ha hus !! Hon bjöd på mat och tårta, tittade på Lotta på skansen och åt lite chips och dippa sen körde vi hem vid halv elva tiden.

idag ska jag städa lite nu på fm, sen kommer Sandra upp och hälsar på . Jokke slutar två idag, ska baka tårta sen då vi ska ha pappa, Jill, Farmor och Farfar och Jokkes Mamma och Sambo här på kalas ikväll.

Bebis är en riktig vilde och dem senaste dagarna har sparkarna varit jättekraftiga och syns tydligt utanpå. Nu två tre gånger har jag sett hur h*n slår kullebyttor : )


Älskar min Jokke.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Englas mamma

Det är såå mysigt! Jag saknar englas kraftiga sparkar.. känns som evigheter sen.

2009-08-04 @ 11:45:40
Postat av: Malin

Ja jag kommer me ihåg att tiden gick såå sagta. Räknade ner dagarna, va inne o läste på alla forum varje vecka. hehe.



Ja dom kraftiga sparkarna känner man verkligen. Kan inte riktigt förstå att dom kan sparka så hårt. Känns som hela magen ska gå sönder nästan.



Ja mådde lite illa när W grejade så mkt i magen. Typ gjorde kullerbytter, vände o vred sig. Men samtidigt e de ju hur mysigt som helst:)

2009-08-04 @ 11:47:21
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi tack så mk säger han:)

2009-08-04 @ 19:18:07
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0