Mörkrädd.

dagen igår var pekka, när vi satt och åt kvällsmat fick jag migrän sen mådde jag pekka resten av kvällen, och självlart kom en massa annat med. Är inte alls på humör idag.

Vuxna människor, att man kan bete sig så är skrämmande. Älskar min Lillebror, storebror och Mamma, och sjävklart Jokke och bebis.

Tack Jokke för ditt stöd, vad skulle jag gjort utan dig?!

Går in på Jokkes blogg och får läsa detta, som jag älskar honom.

Och slutligen för idag så vill jag bara säga att jag älskar min Johanna mest av allt. Du betyder allt för mig och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. Du är mitt allt! Känns i hjärtat när jag hör dig, ser dig eller känner dig. En magisk känsla som inte går att beskriva och som jag aldrig känt förut! Älskar dig...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nåå vad gulligt :)

2009-08-19 @ 17:50:30
Postat av: lisa

sry min dator e helt fittstörd.



vad har hä'nt?

2009-08-19 @ 18:38:06
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0