föräldrar snart !

Tänkte på det innan, på Torsdag går jag in i v.32 och på Söndag går Sandra in i 35.. tänk nu är det inte alltför länge tills vi ligger där och snusar på våra bebisar !!

Ska umgås med den tjocke idag, haha.. Ska lura med henne till stan i em och hämta min mobil, tråkigt att köra själv. Sen måste vi självklart njuta av det underbara vädret.

Jag längtar så jga blir knäpp efter vår bebis, vill bara att tiden ska gå nu så vi får träffa henne/honom. Vi känner oss verkligen redo att bli föräldrar. Fast vi är ju tacksamma för varje dag bebis vill stanna då den behöver lite till tid i min mage.

Älskar min Jokke.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja nu närmar se sig sagta men säkert:) Ja så e de kanske... Eller va de bara nått ryck ja fick igår:P Vi bor i Åsum. Nidå? Istan? Kram

2009-08-25 @ 12:02:06
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh snart dax - underbart!!!! :)))

2009-08-25 @ 14:06:48
URL: http:// bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0