7 dagar kvar.

Kalaset igår blev trevligt, avslutade kvällen med att titta på allsång på skansen ihop. Och vilket kasst program det var.

Nu sitter jag och äter frukost, inte världens godaste direkt. Knäckemackor med leverpastej för järnetsskull och tranbärsjuice för mitt kissande. Jobb idag.. endast sju dagar kvar sen är det slut där. Sen ska jag gå hemma och vänta tills det blir oktober och vår bebis vill titta ut : )

Jokke, jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Du är det bästa som hänt mig och sjävklart bebisen i magen. Jag vet att det är dig jag ska åldras med. Du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

I mitt huvud händer det alltid saker, jag är kryptisk som vanligt:)

2009-08-05 @ 15:21:37
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0