La det svingelade..

 Vibeke, knappt en dag gammal.

 Första glassen idag, Eliott ser sugen ut : )

 Vibeke i Mammas knä : )

 Elliot äter citron.

 andra glassen, var så sugen så jag tog ett bett direkt : )

 Hanna tyckte också det var gott med glass : )


Åkte in och mötte upp Hanna och Anna, åt lunch på Trendie. Sen gick vi en sväng i stan. Hämtade Elliot på dagis vid halv två, sen tillbaka till stan. Mötte Lisa, Bam och Vibeke på lillatorg. Det var något av det sötaste jag sett !! Jag vill också ha !!! men det får allt vänta. Sen gick vi till Zekes och fikade, satte oss först på uteserveringen men märkte ganska fort att det var lite väl kallt så vi gick in istället. När vi var klara där gick vi till H&M Jag skulle köpa leggings och Lisa titta på en jacka. Sen bar det av till lilla torg igen, Lisa och Bam bestämde sig för att gå hem och jag och Hanna gick en sväng till, jag skulle hitta en mascara. Elliot var lite gnällig så vi satte oss på lillatorg och åt glass, det uppskattade han verkligen, jag och Hanna med för den delen. Sen körde jag hem och nu håller jag på att laga mat. Blir spagetti och köttfärssås.

Snart kommer Adam hit, sen Elin vid åtta. Ska titta på film sen och mysa.


 Filmen vi ska se ikväll.

 Gott med popcorn !

 Mascaran jag köpte.


Nu ska vi äta !

Kommentarer
Postat av: soppan

Du verkar ha haft en kanondag =) Jodå allt är bra här med, imorgon är det min tur att träffa lilla Vibeke, ska bli riktigt skoj att få se henne =) kram

2009-04-09 @ 18:34:53
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/
Postat av: Lisaa

aaa vilka söta bilder på alla ! Vi får ses snart igen!

Tac igen för klä'nningen nu får hon allt ta o växa så den passar :)

2009-04-10 @ 11:34:26
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0