Shopping med älskling.

nu är det bara en timmes jobb kvar, det har gått fort idag. Många kunder och då är det kul : ) Ska köra inom andra jobbet och hämta mina skor, sen hem och städa. Det ser ungefär ut som andra världskriget hemma. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, Jokke jobbar delad idag. Ska iag ha maten klar tills han kommer hem på rast.

Imorgon hoppas jag på fint väder, då ska jag åka hem till mamma och sitta på hennes uteplats.

På tisdag ska jag och Jokke åka iväg och shoppa ! Vet ej var utan det ska han överraska mig med, kalas kul ! Jag behöver verkligen inhandla kläder, för jag får inte få mig något alls nu, och värre blir det.

Måste gå nu, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0