Mys i stan och en sväng till tivoliparken?

Jokke ringde mäklaren idag och sa att vi inte var intresserade av huset, dels är där 6 intresserade och det blur budgivning, vi båda tycker inte att huset är värt mycket mer än vad dem begär. Med tanke på att där är mycket som behövs göras vid, vi är båda kräsna och jag vägrar flytta in i ett hus med heltäckningsmattor !!! Sen eftersom vi ska ha barn vill vi inte ha ett hus som behövs göras vid nu direkt, så vi hoppar det. För så fint var det verkligen inte.

Idag vaknade jag 08.00 pigg som en mört, och tänkte bara på att nu kan jag inte gå upp så jag försökte somna om och det lyckades jag med till 09.30, sen steg jag upp. Så nu sitter jag här, ska äta frukost sen in i duschen, efter det sminka mig och sånt, sen bär det av in till stan. Ska träffa Lisa och Vibeke.. Hoppas på att få hålla henne idag, då hon bara sov sist jag träffade henne, då var hon 1 dag gammal. Idag är hon över 2 veckor.


 Ska bara bevisa för Elin att jag prövat att ha det så, men trivs INTE !  (det är så jag är klippt) Hon säger jag ser ut som en brat när jag har håret på ett annat sätt, och vafan är det? HAHA

 bättre med luggen på sidan ; )

 Biancas alv min haha !!

 Jonas, Bianca och Tezz som är såå fin !! Hon hade lockat håret så fint och var så fin i klänningen !! Att jag blev avvis.. Har INGEN klänning som passar mig, ändå har jag bara gått upp 1 kg, så förstår ni hur min mage växt pga vår bebis.. : )

 lekte en rolig lek : )

Har en jättefin bild på Jenny men vågar inte lägga ut den.

Nu ska jag äta gröt,

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Fina bilder =) Börjar magen växa mkt nu? =) Kram

2009-04-20 @ 10:48:16
URL: http://mammaliinda.blogg.se/
Postat av: Veronica

Söta bilder ! Kul att se dig idag , satt och tänkte var det imorgon vi skulle trycka in en fika?:)

2009-04-20 @ 16:58:26
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0