Underbar dag !!

Jag och Julia körde in mot stan vid tolv tiden, hämtade upp Lisa vid henne föräldrar, körde ut mot maxi och inhandlade lite gott. Blev Ben and Jerry  , vindruvor, och lite annat smått och gott. När vi handlat klart körde vi och hämtade upp Sofie. Sen bar det av mot Tivoliparken. Där slängde vi fram filt, och sen blev det kubbspel och skippo. Jag och Lisa vann när vi spelade kubb, vilket var självklart. Sen kom Hanna, Kim & Eliott. Solade och hade mys. Sen blev vi trötta på det, så då bestämde vi oss för att köra till Åhus. Lämnade av Julia vid Maxi där hon skulle möta upp Sara. Sen begav vi oss till bryggan, köpte glass på tre toppar, sen gick vi ut på bryggan. Det var inte spec skönt.. Men mysigt. När vi tyckte vi var färdiga där körde vi in mot staden igen och åt på Mcdonalds. Blev sittandes där en stund och tittade på folk. Var nog trötta allihopa. Och stackars Lisa som är över tiden 7 dagar idag. När vi var färdiga där körde vi en runda i stan, sen körde vi in på car wash och tvättade bilen vilket behövdes, och Lisa hade jätte roligt åt mig med kameran.


Nu är jag precis hemkommen och ska vika lite tvätt sen mysa ner mig i soffan. Är grymt trött. Imorgon ska det tydligen regna så då blir det inte mycket att göra. Men om det blir fint lurar jag nog ut Lisa till Tivoliparken igen, sen väntas det kalas på em.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll.




 Hanna och Sofie kubbar

 Det vinnande laget

 Julia

 snygg min

 spela

 Glass

 snygg pose

 Åhus strand

 :  )

 glädjeskutt

 lägga i poletter

 och så börjas de kolla hur lång tid kvar

 skrubba på

 måste ta fram med

 blev ren och fin till slut..

det var lite bilder från idag. lägger upp resten på bdb.



Kommentarer
Postat av: Joakim Löfstedt

Fantastiskt snällt gjort av dig! Puss!

2009-04-05 @ 06:39:28
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/
Postat av: Lisaa

tack för igår jag har inte haft så roligt på läääääääääääääääääääänge och det fick mig att sluta tänka på min jävla övertid. Jag älskar dig snutt!

2009-04-05 @ 14:24:27
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0