Strålande väder !!

Idag slöade jag i sängen till elva, hade så fruktansvärd huvudvärk så jag orkade inte stiga upp. Låg och bläddrade lite i gravid tidningar, som jag längtar tills vi ska börja inhandla allt till bebisen. Var på H&M igår och det kliade i fingrarna när vi tittade på bebiskläder, men vi har bestämt att efter ultraljudet så ska vi köpa den första bodyn : ) Vagn är ju redan fixad, men det är ju så mycket mer som ska handlas, och jag ser verkligen fram emot den tiden. Vi var inne på att ha allt i trä inne i barnrummet, eftersom alla möbler i lägenheten är malm och så, men eftersom rummet ska bli gråa tapeter med silverstänk så blir det nog riktigt snyggt att inreda i vitt ! Men vi har inte riktigt bestämt oss, och det är ingen brådska nu.

Idag bjuder dagen på ett underbart väder. Så nu när jag bloggat klart ska jag sätta mig på balkongen och dricka upp mitt tea. Sen blir det ut och gå en långpromenad. Viktigt att röra på mig mycket nu, så länge jag kan. Sen vill jag inte gå upp en massa extra kilo pga lathet. Har än så länge bara gått upp 1 kg och det känns bra. Men jag vet också att det kan vända snabbt !!

När Jokke slutat jobba vid ett ska han ner och träna sen ska vi in till svärmors affär och hjälpa henne lite där. Ikväll ska vi passa lillebror igen, det är så mysigt att ha honom här ! Vi ska först åka till huaröd och titta när Jokkes lag spelar match, sen vet jag inte vad kvällen bjuder på. Jag hoppas vi är hemma tills så ska det låta börjar !!

Nu är mitt tea klart, ha en underbar dag och fin helg mina vänner !!


 Ni behöver ju inte titta på min konstiga min : ) Stark  sol i ögonen.. Men som jag längtar till sommaren !

Kommentarer
Postat av: dalin

Jag har haft hensvik serien till mina supersöt vit spjälsäng och jättefint och praktiskt på samma gång skötbord! finns jättefin garderob och hylla till med och en växa säng med :) Hensvik är grejer..

2009-04-25 @ 00:39:41
Postat av: Johanna

ja det är de vi har tittat på, har en kompis som har det skötbordet och det verkar väldigt praktiskt. Förutom att när barnet är lite större måste man hålla undan huvudet så han/hon inte slår i det när man lägger dem ner.

2009-04-25 @ 09:58:55
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: dalin

mm fast natalia är 2 år och hon ligger fortfarande på det och henne sätter jag bara så lägger hon sig själv så det funkar ju hur länge som helst:) Fast nu är det dags för pott träning på allvar kan ju inte ha blöja hela livet..

2009-04-25 @ 13:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0