Snart så..

Har haft en trevlig em hos Mamma, Mormor var också här och åt : ) Jättedod mat. Svampomelett, Prinskorvar, Köttbullar och Massor med sill och ägg och lite sånt som hörtill. Efter vi ätit följde vi mormor hem då hon skulle jobba halv fyra. Skönt med en promenad. Sen gick vi hem till Mamma, Jokke körde hem för han hade lite att fixa med innan fotbollen, Jag hoppade det ikväll då jag bara hade stått och frösit. Så jag är kvar hos Mamma så hämtar han mig här sen. vi ska ut till mammas skola och vattna blommorna och lite sånt nu. Adam ska nog inte med, han är väl siggig för jag vann överlägsetr i kubb : )

Jag har målat naglarna i babyrosa färg, kalas fint !!

Imorgon är det verkligen dags !! Helt underbart !!!

Ha en fin kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0