Rolig helg !

Jag blir så trött på våra grannar mitt emot, dem väsnas så mycket på nätterna, varenda natt i en vecka nu. Vaknade vid halv tre inatt, skulle gå på toa. Sen när jag lagt mig igen kunde jag inte somna på jättelänge pga dem väsnades så, riktigt irriterande !!!

Vaknade vid nio tiden, Adam hade varit vaken en stund, så jag gick upp och fixade frukost till honom och mig, satte på kaffet sen strax efter kom Jokke med upp. Nu sitter vi och myser i soffan och tittar på tv. Mamma kommer och hämtar honom vid elva, sen ska han hem till pappa och fira påsk. Egentligen skulle jag och Jokke med dit men vi båda jobbar kväll och jag börjar redan jobba klockan två så det får bli en annan dag.

Imorgon ska bli roligt, ska jobba på konsum först mellan 08-13 sen ska vi åka till kivik med mormor, hela släkten och fira henne med att gå på restaurang och sånt, ska bli riktigt mysigt. Roligt med hela släkten !! Och hin har ingen aning, hon tror hon ska jobba hela dagen imorgon, men klockan 11 kommer det in en vikarie för henne så då får hon gå hem och göra vid sig : )

nu ska jag in i duschen så det blir människa av mig idag med !

Trevlig helg och glad påsk !

Kommentarer
Postat av: Veronica

Glad påsk !

2009-04-10 @ 12:41:01
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

ja absolut! Vad skall du göra i helgen då ? Kram

2009-04-10 @ 14:16:14
URL: http://lizardqueen. Blogg. Se
Postat av: Maria på jobbet

Låter som ni har en kanon plan på gång för "gamlingen" :p ska bli så kul att se hennes min imorn på jobbet! hihi.

Glad påsk!

2009-04-10 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0