min heta brandman !!

Nu har svärmor och Kenneth precis åkt hem .Vi har ätit köttfärssås och spagetti, sen gick vi ner till brandstationen och tittade, Jokke tog på sig sin uniform och att jag blev till mig, så han kan räkna med naket dubbelt upp ikväll !! Så jävla het. Det är ju ens stora dröm att ha en pojkvän som är brandman, och jag har turen att hitta världens bästa pojkvän, som är brandman !!! Så kalas !!! Och jag älskar honom av hela mitt hjärta !! Och det bästa av allt är att jag bär på VÅRT barn.

Nu ska vi strax sova lite..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja man kanske är för ärlig.. jag menar andra som ser oss kanske tänker samma sak.. alltså att det känns sjukt att dom känner igen en.. såna som läser utan att kommentera.



Pussen

2009-04-23 @ 22:06:32
Postat av: Madde

Det är roligt ett tag sedan är det mest jobbigt med jour o övningar hit o dit...

2009-04-24 @ 19:11:08
URL: http://mmaddizzz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0