Med lite pauser så går det..

Herregud vad segt det går med städningen, jag mår så illa så jag får ta pauser hela tiden.. jag trodde verkligen att det hade vänt nu, har inte mått illa på 8-9 dagar sen kom det helt plötsligt i tisdags natt, och tydligen kom det för att stanna. Jobbigt för aptiten blir sämre och jag måste ju äta. Men det är bara att bita ihop, det är verkligen värt det.

I Helgen vill älskling dricka, och det är klart han ska göra det. Och jag följer ju glatt med, så det vi ska hem till Tezz ochy Jonas och dricka och grilla, mysigt. Och jag ska klä upp mig som tusan!! Om jag nu får på mig något av mina "fin" kläder : ) Saknar hela den biten, att gå ut och göra sig fin, inte alkoholen eller så utan bara "styling" biten. Jokke ringde precis och sa att hans morbror och gravida flickvän också ska dit imorgon, så bra då har jag en nykter att umgås med och kan prata graviditet med !! : )

Nu ska jag minsann ta en postafen, annars avlider jag nog.

Jokke är mitt allt, jag är världens lyckligaste som bär på VÅRT barn!!!

Kommentarer
Postat av: Desireé

Hej Hej. Läst din blogg då och då. Ang ditt illamående så hjälpte inte Postafen på mig, utan fick Lergigan Comp utskrivet av läkaren och det hjälpte mig hur mycket som helst. Så får du inte bukt på det prata med din BM! Grattis och lycka till, följer gärna din blogg, men du avgör. Jag/Vi ska ha i början av september.

2009-04-16 @ 19:13:28
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0