Marängtårta med mjölkchoklad.

Blev ingen soppkokning idag, hade ingen köttfärs hemma och kände inte att jag hade tid att gå ner och handla. Så efter frukost gick jag in i duschen sen mötte jag upp Mamma och vi traskade hem till henne. Åt lite lunch sen körde vi´in till stan för att lämna hennes buss, sen vidare till Maxi. När vi sen var färdiga där körde vi till linderöd och hämtade Adam hos pappa, sen var det kalas hos mormor. Där bjöds det på smörgåstårta och almondy tårta, Jokke kom efter han slutat jobba. Trevligt. Vid sex körde vi hem (följde med mamma hem en sväng) och hon lagade mat till mig som jag ska ha med mig till jobbet imorgon, så gulligt av henne : ) . Nu är vi precis hemkommna och jag ska ta tag i den sista tvätten sen slöa i soffan, är sjukt trött. Imorgon är det jobb mellan 07-15.30.



Mandeltårta med DAIM 400 g Denna tårtan bjöd mormor på, och så god den var !!!! Helt klart min favorit bland dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0