Män som hatar kvinnor.

Jag har sånt sug efter att åka utomlands, vi skulle egentligen åkt till sommaren, men sen blev vi gravida och då la vi det på hyllan.. men efter att ha läst blondibellas blogg om hennes semster så vill ja ännu mer !!! Och Jokke har aldrig varit utomlands heller så jag vill verkligen bjuda med honom, men vi får vackert vänta.

Jag har precis sovit i nästan två timmar, huvudvärken har släppt efter 4 alvedon. Jag hoppas verkligen att den inte kommer tillbaka, inget kul att sitta på en bio med huvudvärk. Sen varar den i 2,5 timme. Ska köra så vi är inne till kvart över fem då ska biljetterna senast hämtas ut. Sen ska vi äta något istan, sen det viktigaste av allt köpa godis på hemmakväll. Dem har helt klart det bästa godiset, och massor med sorter så det brukar alltid bli för mycket. Och just nu är jag inne i en prova nytt period och köper allt som ser gott ut : )

nu ska jag hitta något att klä min feta kropp med, jag hoppas låren och rumpan inte växer, utan bara magen. Man får väl  önska iaf : ) Skulle egentligen velat gå med min morgonrock för den passar perfekt, men det är nog ingen bra idè.

trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Sofia

De hade nog blivit lite paffa på bian om du kommit i din morgonrock ;)

2009-04-18 @ 18:20:03
URL: http://youandmehoney.blogg.se/
Postat av: fiafia

Den filmen är både bra o grym på sitt sätt!!

Men underbart bra.. jag gillade den iallafall...

Hoppas allt e bra mer er.. fika snart så jag får se magen o du.. jag vill gärna ha lösenordet om det går bra:)

kram fia

2009-04-19 @ 06:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0