lite sorgligt..

Ja idag var det näst sista gymnastiken, dock sista för Julia för på tisdag jobbar hon. Känns sorgligt, jag har hållt på med gymnastiken i över 6 år.. så det känns verkligen, och idag fick vi en jättefin present. Att jag kommer gråta nästa gång, spec med tanke på alla tusen hormoner jag har i kroppen.

idag har jag mest umgåtts med Julia och Sara, var verkligen längesen sist. Riktigt trevligt, slänger in lite bilder sen ska vi ner till affären och köpa något gott att ha till DH



 tur man är så jälvla snygg !!

 Sara visade något.

 gott med fika

 tjockis bild

 skulle hämnas men gick itn bra, måste införskaffa fler ful-bilder på Julia !! hahahah


affären nu..

Kommentarer
Postat av: ARVID (ser du mitt namn!?) Haha

Fy på dig. Fy! (Sitt Fido, sitt.. haha)

2009-04-21 @ 19:59:16
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej babe fin bden randiga tröjan var! kram

2009-04-22 @ 09:05:01
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0