lite snack

Idag är jag hemma från jobbet, har kräkts inatt och lite nu i morse, trodde det skulle vända nu .. men icke. Har ätit lite nu men det verkar inte släppa. Så idag blir det att vila en massa.

Hade en jättetrevlig dag igår, gick hem tillk Tezz och Jonas, Tezz fixade naglarna sen kom Jenny och Anton. Vi alla åkte till stan, Jenny skulle köpa en dopklänning till Anton och hon hittade världens finaste !! Som jag längtar tills det är vår tur!  Sen gick vi lite i stan, blev att vi handlade på H&M jag köpte två enkla t-shirtar i stl L hahha.. skönt att kunna ha dem sen och växa i, prövade lite klänningar, men s är för små över brösten och m fanns inte i dem två jag hittade.. svårt det. Jenny hittade jättefina kläder och skit snygga skor !! Vill också köpa massa fint !!!

sätter nog lösen ikväll

tjao


Kommentarer
Postat av: beggan

oj låter inget skoj...hoppas det blirbättre gumman.

kram

2009-04-16 @ 13:37:41
URL: http://bergilot.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Testa med isglas eller isbitar. Det brukar hjälpa. Piggelin är väldig bra mot illamåendet.

2009-04-16 @ 14:52:26
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0